section-73964cb

Slide Waarom een chatbot? Hoe een goed gemaakte bot jouw organisatie kan helpen
section-62d6334

Blije klanten

Een goed ontworpen chatbot helpt klanten sneller en gemakkelijker aan een antwoord. De bot neemt je bij de hand en leidt je direct naar een oplossing. Gebruikers hoeven daardoor niet zelf te zoeken. Komt de bot er niet uit? Dan schakelt hij je door naar de juiste mensen.

section-47c85d1
https://ikwileenbot.nl/wp-content/uploads/2020/12/Artboard-300x300.png

Lagere kosten

Een chatbot kan vragen beantwoorden en problemen oplossen die nu nog door mensen worden afgehandeld. Zo houd je alleen de ├ęcht waardevolle gesprekken met klanten over. Bovendien kan een chatbot de tijd die een gesprek kost inkorten, door alvast iemands gegevens te vragen.

section-c6274f8

Meer omzet

Een chatbot kan op veel manieren helpen je conversie te verhogen en zo je omzet te vergroten. Een bot kan bijvoorbeeld vragen over jullie producten en diensten beantwoorden, zonder dat klanten je salesfunnel hoeven te verlaten. Ook kan een chatbot direct bestellingen aannemen of lead-generatie intuïtiever te maken.

section-d050c71

De voordelen van chatbot-technologie

yellow-background
custom-upload
Toegankelijk

Chatbots zijn direct toegankelijk in de apps die je klanten veel gebruiken, zoals Facebook en Whatsapp

custom-upload
Schaalbaar

Je kunt 1 chatbot gemakkelijk uitbreiden en op nieuwe manieren inzetten. Je hoeft hiervoor weinig nieuw te ontwikkelen.

custom-upload
Natuurlijk

Praten doen mensen elke dag. Als je een bot goed ontwerpt, voelt een gesprek heel natuurlijk aan. Dat maakt het een prettige manier om informatie te krijgen of om iets te regelen.

section-6415b7d

Gratis advies

Wil je meer weten over hoe een chatbot jouw organisatie kan helpen bij kostenbesparing, een hogere omzet en tevreden klanten? We denken graag met je mee. Gratis en vrijblijvend.

Maak een afspraak